Van de voorzitter

Zondag 25 oktober 2015 is onze tuinvriend en oud -voorzitter Ed van Dam (67) geheel onverwachts aan een hartstilstand overleden.

ed van dam 2015Ed heeft zich jarenlang voor onze vereniging ingezet als vrijwilliger en coördinator voor de BTV-winkel, in vele commissies en in de meest uiteenlopende taken en functies. Bovenal herinneren wij Ed als de voorzitter die tussen 2005 en 2014 onze vereniging heeft doorontwikkeld tot een zeer bloeiende biologische volkstuinvereniging.

Het afgelopen jaar heeft Ed nog, als voorzitter van de jubileum-commissie, de organisatie van ons 40-jarig jubileumfeest op zich genomen.

We zullen hem heel erg missen en wensen Louise en familie heel veel sterkte met dit verlies.

Ed, rust in vrede!

Namens bestuur en leden, Fred van der Stap, voorzitter BTV-Elderveld