De BTV Elderveld beschikt over plusminus 235 moestuinen die in grootte variƫren van 45 tot 200m2. Op tuinen van 100m2 of groter is, na goedkeuring van een bouwplan, het bouwen van een broeikasje toegestaan.

We zijn een biologische tuinvereniging, dat betekent dat het gebruik van kunstmest en gifstoffen niet is toegestaan.

De huurprijs van de tuin is inclusief een bijdrage aan algemeen onderhoud 30ct per m2 per jaar. Bij acceptatie van een tuin betaalt u eenmalig een borgbedrag, afhankelijk van de grootte van de tuin. Deze borg krijgt u terug als u in de toekomst stopt met tuinieren en de tuin weer schoon oplevert. Verder betaalt u voor uw lidmaatschap van de vereniging.

Op dit moment zijn alle moestuinen verhuurd en is er wachtlijst voor een moestuin. Heeft u interesse, dan kunt u het Inschrijfformulier van onze website downloaden en dit na invulling via de e-mail sturen naar Menno Logtmeijer (e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Na betaling van het inschrijfgeld wordt u geplaatst op de wachtlijst voor een moestuin.