Hierbij de uitnodiging voor BTV-leden voor de uitgestelde Algemene Ledenvergadering op dinsdag 22 juni 2021.
De vergaderstukken liggen vanaf zaterdag 12 juni ter inzage in de Schuur.

Locatie: Verenigingsgebouw de Schuur
Aanvang: 20.00 uur Schuur open: 19.30 uur

Wilt u deze algemene ledenvergadering bijwonen? Dan dient u zich vooraf aan te melden bij Ferdi Betz via email naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Hierbij svp aangeven of u buiten en/of binnen wilt mee-vergaderen.
We moeten ons namelijk houden aan de geldende Corona-maatregelen, in de zaal heeft de vereniging ruimte voor ongeveer 25 leden. Mondkapje is verplicht bij binnenkomst en verlaten van de zaal. Binnen de zaal houden we tijdens deze bijeenkomst 1,5 meter afstand. Als de groep te groot wordt of als de meerderheid van de leden buiten wil vergaderen, dan gaan we buiten onder de Kapschuur deze ALV-vergadering houden.

1. Opening en vaststellen van de agenda
  2. Vaststellen notulen ALV 2020
  3. Bestuursmededelingen, Corona BTV
    Jaarverslag 2020 BTV Elderveld
  4. Verslag penningmeester 2020 en begroting 2021
  5. Verslag Kascontrolecommissie
  6. Verkiezing bestuursleden BTV Elderveld.
    Aftredend: Bert van Zeist (herkiesbaar)
    Penningmeester André van der Aa gaat andere bestuursfunctie (DOC) vervullen.
    Bestuur draagt kandidaat bestuurslid Wouter Duitscher voor als nieuwe penningmeester.

Pauze

7. Verkiezing leden van de Kascontrolecommissie.
    Huidige controlecommissie: Kees van den Burg en Wilko Jansen Venneboer (Kees is aftredend.).
    Nieuwe controlecommissie: Wilko Jansen Venneboer en Arn van den Briel
    We zoeken nog een nieuwe reserve.
  8. Activiteitenplan 2021
  9. WBTR ( Wet bestuur en toezicht rechtspersonen )
  10. Voorstel aanpassingen Huishoudelijk reglement
  11. Voorstel Solidariteitsfonds