per oktober 2021

Winkelteam

De winkel is open elke zaterdagmorgen, van 10.00-12.00 uur.

Voor biologisch geteeld pootgoed, zaden, bemestingsartikelen, potgrond, Tonkinstokken, BIO-afdekvliesdoek, doorzichtige folie voor tunnels en nog veel meer.

Het winkelteam bestaat uit: Ria Klein Haneveld, Bert van Zeist, Anton Rutten, Ben Driesse, Marjan Driesse, Korrie Hoekstra, Rob van Estrik, Thomas Roga, Hans Cornielje en Paul van Beek.

Frezen

In het voorjaar en zomer kunt u uw tuin laten frezen. Voor nadere informatie kunt u terecht in de winkel.

Tuin Advies Commissie (TAC)

Op zaterdagochtend zijn leden van de TAC in de Schuur aanwezig. De TAC geeft gevraagd en ongevraagd tuinadvies en is belast met het in- en uitschrijven van leden en het uitgeven van tuinen. Verder voert de TAC in opdracht van het Bestuur tuincontroles uit.

De TAC bestaat uit: Ferdi Betz, Ton Thijssen, Niek van der Veen en Hans Knelissen

Kwekerij

Het tunnelkasteam verzorgt bijna jaar rond de opkweek van eigen biologisch pootgoed en is iedere zaterdag druk met zaaien, stekken en verspenen in de twee tunnelkassen die de BTV rijk is.

Het team bestaat uit: Fred van der Stap, Leo van Mierlo, Tanza Berghuis, Ingrid de Vos, Erick Dirven, Thomas Pap, Marike Verhage, Ditte Hendriks, Tijlbert Manche, Erno Oostrik, Frans Messing, Aline van Dijk, Ben de Groot, Hennie Kuiperij, Femke Sietzema, Eric van der Vet, Franklin Morales, Thomas van Dijk, Liesbeth Martens en Fred Wigt.

Pompen

Verspreid over het tuincomplex hangen er 40 waterpompen voor gemeenschappelijk gebruik door de tuinders. Deze pompen worden onderhouden, geplaatst en 's winters verwijderd door het pompenteam.

Pompen team: Peter Scharrenberg, Hans Krudde en Thomas van Dijk.

Hand en span

Frans Boumans (schilderwerk),  Louise Favier (decoratie), Hans Krudde (handvaardigheid) en Ans Scharrenberg (kostuums)

Aanhangwagen

BTV leden kunnen de aanhangwagen van de vereniging huren voor € 10,00 per halve dag.

Hiervoor moet u de aanhangwagen reserveren in de winkel of bij Anton Rutten (026-3812092) of Ton Thijssen (026-3812812).