Wachtlijst

Er is momenteel een wachtlijst. Zie ook Moestuin huren bij BTV Elderveld

De vereniging heeft gedurende het jaar een wachtlijst van zo ongeveer 10-20 personen. Deze wachtlijstleden worden zo spoedig mogelijk aan een tuin geholpen afhankelijk van wat er aan tuinen vrijkomt.

De meeste tuinen komen vrij in het winterseizoen en de afgelopen jaren is het bijna steeds gelukt om de wachtlijst in het voorjaar weg te werken. De meeste wachtlijstleden kregen dan ook binnen het jaar een tuin toegewezen.

Tuinen

De tuinen die worden uitgegeven varieren in grootte van 50 - 200 m2 waarbij de meeste nieuwe leden, tenzij het bewezen ervaren tuinders zijn, een tuin tot 100 m2 krijgen toegewezen. Het is altijd mogelijk om na het eerste jaar een andere of grotere tuin te vragen en bestaande leden hebben dan voorrang op nieuwe leden bij de verdeling van vrije tuinen.

Afhankelijk van het formaat van de tuin betaalt de tuinder éénmalig een bedrag aan borg dat wordt teruggegeven als de tuin bij opzegging van het lidmaatschap 'schoon' - naar oordeel Tuin Advies Commissie (TAC) - wordt opgeleverd.

Tuinen worden uitgegeven door de TAC in persoon van Menno Logtmeijer.

Inschrijven

Het Inschrijfformulier kunt u downloaden van onze website (zie onder) en dit na invulling via de e-mail sturen naar Menno Logtmeijer (e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Heeft u nog vragen met betrekking tot de inschrijving, dan kunt u contact opnemen met Menno Logtmeijer (telefoon: 06-20499252). Ook kunt u het formulier elke zaterdag inleveren tussen 10:00 en 12:00 uur in “De Schuur”, Hannesstraatje 2a, 6843NV Arnhem.

U kunt het inschrijfformulier downloaden en invullen

Nieuwe leden betalen 10 € inschrijfkosten en zijn daarmee wachtlijstlid van de vereniging.

Nieuwe leden worden verwacht aanwezig te zijn op de jaarlijkse introductieavond in februari.

Met het aangaan van het lidmaatschap verklaart een lid zich bereid om zich ten minste éénmaal per jaar een dagdeel als vrijwilliger in te zetten tijdens één van de verenigingsactiviteiten.

Kosten lidmaatschap

2021 Bedrag
Contributie (1)  25,00 € per jaar
Tuinhuur (2)  0,25 € per m2 tuin per jaar